بهترین جراح بینی

هر کسی که تصمیم به انجام جراحی بینی می‌گیرد، برای بهترین نتایج ممکن، وقت و انرژی زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح بینی می‌کند. انتخاب یک جراح بینی ماهر و با تجربه می‌تواند نقش بسیار مهمی در بهبود نتایج رینوپلاستی ایفا کند، از این رو اهمیت این موضوع همواره تأکید شده است. با انتخاب یک پزشک بینی ماهر و با تجربه در شهر محل زندگی‌تان، مطمئن خواهید بود که نتایج رینوپلاستی‌تان بسیار مطلوب و ایده‌آل خواهد بود.

بسیاری از افراد، با اینکه از اهمیت انتخاب یک پزشک بینی متخصص آگاه هستند، اما به دلیل عدم آشنایی با ویژگی‌های یک جراح بینی ماهر، نمی‌توانند پزشک مناسبی را در شهر محل زندگی‌شان مانند تهران پیدا کنند و انتخاب صحیحی انجام دهند. در این مقاله، از طریق سایت دکتر امید ابراهیمی، یکی از بهترین و متبحرترین جراحان بینی تهران، قصد داریم ویژگی‌های بهترین جراح بینی تهران و ایران را که توسط دکتر ابراهیمی نماینده می‌شوند، معرفی کنیم و به شما بیاموزیم که چگونه می‌توانید چنین شخصی را پیدا کنید و به او اعتماد کنید.

 

بهترین جراح بینی در تهران - دکتر ابراهیمی بهترین جراح بینی

 

چرا دکتر امید ابراهیمی از بهترین جراحان بینی است ؟

  • ​​دانش بالا و تراز اول کشوری: دکتر امید ابراهیمی در سال 69 با رتبه تک رقمی 6 در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته و در سال 1379 دوره تخصص جراحی گوش حلق بینی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شروع و با رتبه 1 در سال 83 فارغ التحصیل شدند. شرکت در دوره های متعدد عمل زیبایی بینی و صورت و دریافت مدارک متعدد از امتیازات ایشان می باشد.​
  • تجربه بالا: انجام بیش از 5 هزار عمل جراحی بینی تا سال 96 در طول 14 سال سابقه جراحی دماغ از امتیازات بالای دکتر ابراهیمی است. لازمه ی جراحی وجود بهترین جراح بینی تهران که  با تجربه و دوره دیده است ، می باشد تا بتواند تکنیک های مناسب و متناسب برای هر بینی را اجرا کند، صحت این کلام را با رضایت بیماران جراحی شده می توان دریافت نمود.
  • اخلاق کاری: از بارزه و شهرت دکتر امید ابراهیمی وجدان کاری ، صداقت در کلام، تلاش برای حفظ سلامت بیمار، وجدان بالای کاری است. که صحت این مطلب را با مراجعه حضوری و مشاوره با دکتر امید ابراهیمی میتوان دریافت کرد. ایشان هرگز منافع خود را بر بیمارانش ترجیح نمیدهد.​​

در واقع دکتر امید ابراهیمی ، بهترین جراح بینی در ایران است به خاطر این سه کلمه: علم – تجربه – اخلاق کاری. برای اشنایی بیشتر با ایشان ویدیو زیر را مشاهده فرمایید.

 

 

انتخاب بهترین دکتر بینی در تهران

“در صورتی که به دنبال بهترین جراح بینی در تهران برای عمل بینی هستید، احتمالاً با مشکلاتی در انتخاب یک دکتر بینی متخصص در پایتخت روبه‌رو خواهید شد. این مرحله، یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای آغاز عمل بینی است. با توجه به راهنمایی‌هایی که در انتخاب دکتر زیبایی بینی ارائه داده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که دکتر امید ابراهیمی یکی از بهترین جراحان بینی در تهران محسوب می‌شود.

تهران، مرکزی برای جراحی‌های زیبایی در ایران و حتی در سطح جهان است. روزانه، هزاران جراحی زیبایی انجام می‌شود، به‌خصوص جراحی زیبایی بینی. اما پیدا کردن یک دکتر بینی با تجربه و ماهر کاری آسان نیست. شما باید تحقیق کنید، نمونه کارهای جراحان را بررسی کنید، و بهترین تصمیم را با مشاوره حضوری بگیرید. دکتر امید ابراهیمی با بیش از ۵۰۰۰ عمل بینی تجربه، یکی از بهترین جراحان بینی در تهران است، که با دقت، حرفه‌ایت و توانایی خود، شهرت دارد.”

اگر دوست دارید با دکتر ابراهیمی به نتایجی مطلوب و خارق العاده دست پیدا کنید ، هر چه سریع تر برای دریافت مشاوره و نوبت فرم تماس زیر را پر کنید.

فاکتور های مهم در انتخاب بهترین جراح بینی تهران

  • داشتن دانش پزشکی و زیبایی

داشتن علم و دانش بالا یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتور های زیبایی است. چرا که عدم دانش و تخصص کافی علاوه بر اینکه باعث می شود تا فرد نتیجه ای مطلوب بعد از جراحی دریافت نکند ، بلکه با عوارض و مشکلات جدی رو به رو شود. از سویی دیگر باعث می شود تا نتیجه ای مطلوب و زیبا از نظر خود بیمار و جامعه ایجاد شود.

  • با تجربه بودن

بهترین جراح بینی در تهران ، پزشکی است که از تجربه و تبحر بالایی برخوردار است. هر چه قدر تعداد عمل های جراحی موفقیت آمیز توسط یک پزشک بیشتر باشد نشان دهنده آن است که تجربه و مهارت پزشک بیشتر است. داشتن تجربه زیاد در نتیجه جراحی تاثیر شگفتی می گذارد و باعث می شود تا فرد نیز از نتیجه درمان رضایت کامل را به دست آورد و بعد از گذشت مدت زمان طولانی نیز به فکر ترمیم بینی خود و تغییر شکل آن نیافتد. شایان به ذکر است که پزشکی که در زمینه جراحی زیبایی بینی تجربه زیادی دارد ، چالش هایی که در زمان انجام جراحی ممکن است رخ دهد را می شناسد و می تواند جراحی را با کمترین میزان ریسک و برگشت پذیری انجام دهد.

  • با اخلاق بودن پزشک

یک جراح بینی مجرب و متبحر می تواند در جلسه مشاوره اعتماد زیباجو را به خود جلب کند و بیمار را نسبت به کسب نتیجه مطلوب و زیبا از جراحی امیدوار نماید که این مورد باعث کاهش میزان استرس و نگرانی های بیمار از جراحی و نتیجه دریافتی می شود. همچنین یک جراح زیبایی بینی اخلاق مدار در هر یک از شهر های ایران می تواند بعد از درمان نیز در دوره نقاهت نیز به بیمار خود کمک کند و تا زمان بهبودی کامل همراه او باشد و به سوالات او پاسخ درست بدهد.

بهترین جراح بینی تهران کیست ؟

دکتر امید ابراهیمی، یکی از متخصصان برجسته در زمینه جراحی بینی در تهران و ایران است. او با اعتماد به روش‌های علمی و به‌روز و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، در حوزه جراحی‌های زیبایی فعالیت می‌کند. ترکیب علم، تخصص و تجربه‌اش، او را به یکی از برترین جراحان بینی در منطقه تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته دکتر امید ابراهیمی، تعهد و وجدان کاری اوست که همواره از آن در تمام مراحل درمان بیماران بهره‌مند می‌شود. او به طور ویژه به تنفس بیماران و کارکرد صحیح بینی آن‌ها توجه ویژه‌ای دارد، که این امر باعث شده است تا اعتماد بیشتری به او در زمینه جراحی بینی وارد شود. با دکتر امید ابراهیمی، شما مطمئن خواهید بود که علاوه بر تخصص و تجربه، بهترین مراقبت‌های پس از عمل و راهنمایی‌های لازم را نیز دریافت خواهید کرد.

آیا دکتر امید ابراهیمی خوبه؟

آیا به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در جراحی زیبایی بینی هستید؟ در این ویدیو، شما شاهد نظرات مثبت و رضایت بیمارانی هستید که تحت عمل جراحی بینی توسط دکتر امید ابراهیمی قرار گرفته‌اند. این نظرات نشان دهنده اعتماد و رضایت بیشتری از نتایج حاصل شده توسط این متخصص بینی محسوب می‌شود. با مشاهده این ویدیو، شما نیز می‌توانید از تجربه و تخصص بی‌نظیر دکتر امید ابراهیمی مطلع شوید و تصمیم بهتری برای آینده خود بگیرید.”

 

 

یافتن بهترین جراح بینی

“یافتن یک متخصص بینی با تخصص در رینوپلاستی، از اهمیت بی‌نظیری برخوردار است. اطمینان از خشنودی و رضایت از نتایج درمان، نیازمند انتخاب یک جراح با مهارت بالا و قابلیت اعتماد است. زمانی که به پایان فرآیند جراحی می‌رسید، انتخاب یک جراح با تجربه و قابل اعتماد می‌تواند تضمین کننده موفقیت جراحی شما باشد. حضور یک جراح با تخصص در رینوپلاستی در کنار شما، بدان معناست که شما به او اعتماد کرده و موفقیت جراحی خود را به دستان او می‌سپارید.”

ویدیو عمل زیبایی بینی بهترین جراح بینی تهران دکتر امید ابراهیمی

 

عواملی که در معرفی بهترین جراح بینی تاثیرگذار هستند چیستند؟

برای دستیابی به نتایج مطلوب و موفقیت در فرآیند عمل بینی، انتخاب یک جراح رینوپلاستی با اعتبار بسیار حیاتی است. یک جراح بینی ایده‌آل باید تجربه زیادی در اجرای روند رینوپلاستی داشته باشد و عکس‌های بیماران پیشین خود را برای شما فراهم کند تا شما بتوانید از کیفیت کار او اطمینان حاصل کنید و میزان مهارت او را بسنجید. رینوپلاستی یک جراحی پیچیده است و نیازمند سطح بالایی از مهارت و نگرش هنری است.

بهترین جراح بینی در تهران نه تنها باید دارای تجربه پزشکی باشد، بلکه باید قادر باشد نتایج موفق خود را به شکلی قابل دیدن و ارزشمند به نمایش بگذارد. جراح پلاستیک ماهر باید توانایی داشته باشد تا توضیحات کاملی در مورد روند جراحی بینی و جزئیات آن را برای بیمار خود فراهم کند. مهم‌تر از همه، علاوه بر تجربه و مهارت، یک جراح بینی باید به سلامتی بیمار خود متعهد باشد.

مهارت دکتر امید ابراهیمی در خصوص جراحی ترمیمی بینی در تهران

 

صبور و مهربان بودن یکی از خصوصیات مهم بهترین جراح بینی تهران است !!

یکی از خصوصیات بارز بهترین جراح بینی در تهران، صبر و مهربانی است. یک جراح بینی متمرکز بر کیفیت خدمات باید صبور و مهربان با بیماران خود برخورد کند، زیرا در زمان مشاوره و پس از عمل جراحی، بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی احساس استرس کنند یا سوالات تکراری داشته باشند. یک جراح مجرب با صبر و حوصله بسیاری به بیماران اطمینان می‌دهد که می‌توانند هر گونه سوالی را مطرح کنند و او به آن‌ها بدون عصبانیت یا احساس خستگی پاسخ می‌دهد. علاوه بر این، بهترین جراح بینی تهران در صورت وجود نگرانی‌ها یا دغدغه‌های بیماران، با روشی صحیح و مطمئن به آن‌ها کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های دیگر این پزشکان، شنوا بودن است. آن‌ها به زیباجویان اجازه می‌دهند ابتدا نظرات خود را درباره شکل بینی بیان کنند و سپس با استفاده از ترفندهای مناسب، آن‌ها را به انتظاراتی درست و معقول هدایت می‌کنند، در صورتی که انتظارات غیرمناسب باشند.

بهترین جراح بینی تهران - دکتر ابراهیمی

 

بهترین جراح بینی از نظر کاربران فضای مجازی

استفاده از تجربه‌های دیگران که قبلاً تحت عمل جراحی بینی بوده‌اند، یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن جراح بینی متبحر و با تجربه است. این افراد، زیرا مراحل راه را پشت سر گذاشته و با چالش‌ها و راه‌حل‌های ممکن آشنا شده‌اند، می‌توانند راهنمایی موثری برای شما باشند. با توجه به تصمیم خود برای انجام عمل جراحی، مشورت از این افراد و استفاده از تجربیات آن‌ها بسیار حیاتی است.

اما ممکن است شما اطرافیانی نداشته باشید که بتوانید از نظرات آن‌ها بهره‌مند شوید. در چنین مواقعی، می‌توانید نظرات کاربران در فضای مجازی را مطالعه کنید یا به طور مستقیم به مطب جراح بینی منتخب خود مراجعه کنید و با افرادی که تحت عمل قرار گرفته‌اند، گفت‌وگو کنید.

نظرات این افراد، نتایج به‌دست‌آمده و سطح رضایت آن‌ها، می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا تصمیم درست و مطمئنی بگیرید. اما باید به خاطر داشته باشید که تنها نظرات کاربران نباید تنها معیار انتخاب باشد و باید به‌همراه موارد دیگری مانند نمونه‌کارهای پزشک، سابقه کار، تجربه، و مدارک تحصیلی نیز ارزیابی شوند تا انتخاب درستی داشته باشید.

استفاده از نظرات کسانی که داخل مطب حضور دارند به دلیل مشاهده چهره و فرم بینی آن ها کمک بیشتری به تصمیم گیری می کند.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

انتخاب جراح دماغ  اولین و مهم‌ ترین مرحله قبل از جراحی دماغ است. در واقع، برای دسترسی به نتیجه رضایت‌ بخش، انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی اهمیت زیادی دارد. ازآنجا که این نوع جراحی یک عمل اورژانسی به‌ شمار نمی‌آید در نتیجه برای انتخاب جراح رینوپلاستی ، بیشترین وقت را بگذارید و به‌خوبی تحقیق کنید.

  • از دوستان، نزدیکان، آشنایان، اقوام درباره جراح بینی خوب تحقیق کنید.
  • اسامی جراحان بینی را یادداشت و برای کسب اطلاعات بیشتر به کلینیک با مراکز زیبایی آنان مراجعه کنید.
  • پس از مراجعه با بیماران وی درباره نتیجه جراحی دماغ شان صحبت کنید.
  • از پرسنل درباره اخلاق کاری بهترین جراح بینی مورد نظر تحقیق و پرس و جو کنید.
  • برای آشنایی بیشتر با جراح پلاستیک بینی و جراحی های بینی و تکنیک های انجام آن با وی یک جلسه مشاوره داشته باشید.
  • سعی کنید در جلسه مشاوره تمامی اهداف خود از انجام جراحی را برای دکتر بینی شرح دهید.

افرادی که قصد انجام این جراحی زیبایی را دارند به دلیل نتایج غیر قابل بازگشتی که جراحی بر جای می گذارد باید در انتخاب پزشک دقت کنند. انتخاب بهترین جراح بینی در نتیجه عمل تاثیر مثبت و مستقیمی دارد به گونه ای که اگر دکتر پلاستیک بینی انتخاب شده تجربه و تبحر لازم برای انجام عمل زیبایی بینی را نداشته باشد افراد نمی توانند از نتایج ایده آلی بهره مند شوند.

همچنین در نظر داشته باشید علم، مهارت و تجربه هر متخصص بینی مهم‌ ترین فاکتور در انتخاب بهترین دکتر بینی است. یک دکتر بینی خوب باید با علم زیبایی‌شناسی بیشترین تأثیر مثبت را روی بینی بگذارد. انتخاب جراح دماغ  که او را میشناسید و به وی اعتماد دارید بسیار مهم است. برای انتخاب جراح رینوپلاستی خوب شما می باید چندین سوال در جلسه مشاوره از او بپرسید:

  • هزینه عمل های بینی
  • طول دوره بهبود
  • مراقبت های قبل و بعد از عمل
  • زمان مورد نیاز برای استراحت بعد از جراحی
  • تجربیات و جراحی های بینی مشابه که بهترین جراح بینی تهران یا شهر محل زندگی شما انجام داده که این شامل دیدن عکسهای قبل و بعد از عمل می شود.

 

بهترین جراح بینی

 

بهترین جراح بینی در تهران از نظر مردم

همانطور که می دانید ، فاکتور های بهترین بودن از نظر هر فردی متفاوت است و اگر از مراجعه کنندگان یک جراح زیبایی بینی سوال بپرسید متوجه می شوید ، حتی افراد حاضر نیز درجه رضایت متفاوتی از عملکرد پزشک دارند. به همین دلیل برای انتخاب بهترین و متبحر ترین جراح بینی در شهر بزرگی مانند تهران باید حتما به نظر مردم نیز توجه داشت. شاید بتوانید ظاهر بینی های عمل شده را در عکس ها و سوابق عمل مشاهده کنید ، اما نمی توانید در مورد عوارض ایجاد شده در هر فرد اطلاعات کسب کنید. مردمی که تجربه انجام عمل زیبایی بینی را دارند بهتر و راحت تر و مفید تر می توانند به شما در انتخاب بهترین جراح بینی تهران کمک کنند. تنها کافیست نظرات مردم را به طور کامل بخوانید یا بپرسید.

پیج بهترین جراح بینی در تهران

در صورتی که جراح مورد نظر را انتخاب کردید می توانید به پیج او در اینستاگرام یا برنامه های مجازی مانند تلگرام مراجعه کنید. در پیج بهترین جراح بینی تهران ، می توانید به نمونه کار ها و رضایت کاربران در انجام عمل جراحی نزد این پزشک دسترسی داشته باشید. پیج بهترین جراح بینی در استان تهران دارای اطلاعات بسیار مهمی در خصوص مراقبت های بعد از جراحی ، قبل از جراحی و رضایت بیماران است. استفاده از مطالب موجود در صفحات اینستاگرام یا سایت پزشک اطلاعاتی را به شما خواهد داد که حتی ممکن است در مطب پزشک به آن ها دسترسی نداشته باشید.

البته لازم به ذکر است پیش از استفاده از توصیه های موجود در سایت و اینستاگرام با پزشک خود نیز مشورت کنید ، چرا که برخی از نکات مراقبتی تنها بر اساس شرایط شما گفته می شود.

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

یکی از محبوب‌ ترین جراحی‌ های پلاستیک، عمل جراحی دماغ است. سؤالی که ممکن است ذهن مخاطبان را درگیر کند این است که جراحی زیبایی دماغ  به صورت طبیعی بهتر است یا فانتزی؟ بعد از آگاهی به هر کدام از این موارد می‌توانید بهترین دکتر بینی برای عمل دماغ به فرم طبیعی را انتخاب کنید. بسیاری از افراد از سایز، شکل و تناسب بینی خود ناراضی هستند.

ازآنجا که بینی یکی از اعضای اصلی صورت است که در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب می کند وجود تناسب بین اندازه و فرم بینی با سایر اجزای صورت بسیار مهم است خصوصا برای آقایان عمل های بینی فانتزی مناسب نیست و جراحی بینی طبیعی مناسب‌ تر است . دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی تهران آگاه به اصول  زیبایی شناسی است و با داشتن بیش از 5000 جراحی به عنوان یکی از حاذق‌ ترین جراحان طبیعی کار ایران شناخته شده هستند.

 

بهترین جراح بینی کیست؟ جراحی بینی طبیعی توسط بهترین جراح بینی طبیعی کار دکتر امید ابراهیمی

 

بهترین دکتر بینی گوشتی تهران

احتمالا برایتان جالب است که بدانید طبق تحقیقات صورت گرفته ، کمتر از نیمی از انسان های روی کره زمین از بینی های گوشتی برخوردار هستند. در اصل می توان گفت رایج ترین نوع بینی در میان انسان ها ، دماغ گوشتی می باشد. در گزارشاتی از CBS  این نوع دماغ را به انیشتن نسبت داده اند. اما اگر به ویژگی های این دماغ ها توجه کنید خواهید دید که عمل جراحی این نوع بینی ها کمی سخت از دماغ های استخوانی می باشد و از همین رو نیاز به بهترین جراح بینی تهران که از تبحر ، تجربه بسیار زیادی برخوردار است ، دارد. از آنجایی که بینی های گوشتی دارای ضخامت پوست زیاد ، استخوانی ضعیف و سست هستند و بیشتر ساختمان آن ها را چربی تشکیل داده است ، نیاز به جراح بینی متبحر و مجربی دارند که بتواند با تشخیص درست و پیوندی مناسب ، فرمی جذاب و دیدنی به وجود آورد. یک دکتر بینی خبره ، متبحر و مجرب در زمینه دماغ های گوشتی می داند که این نوع بینی ها قابل دستکاری آن هم به میزان بسیار زیاد نیستند و در صورتی که از پیوند غضروف یا گرافت گذاری استفاده شود باید به گونه جراحی انجام شود تا در آینده به گرافت یا غضروف پیوندی از ساختمال اصلی بینی جدا نشود.

از طرفی بهترین جراح بینی تهران می داند که فرم فانتزی و نیمه فانتزی به دلیل تغییرات بسیار زیادی که نیاز دارند گزینه ای مناسب برای دماغ های گوشتی نیستند از همین رو سعی می کند تا زیباجوی خود را متقاعد سازد تا فرم طبیعی بینی را برای عمل جراحی خود انتخاب کند. پس از تعیین فرم نهایی بینی نیز عمل جراحی را با کیفیت بسیار بالایی انجام می دهد تا پس از اتمام پروسه ، کسی متوجه عمل شدن بینی بیمار نشود. یک جراح بینی گوشتی خوب و مجرب به طور حتما دارای نمونه کار های باکیفیت و بسیار زیبایی است که شما باید پیش از انتخاب با توجه به نوع بینی خود آن ها را مشاهده و بررسی کنید.

دکتر امید ابراهیمی یکی از باتجربه ترین و ماهر ترین و بهترین دکتر بینی گوشتی در تهران می باشند که توانسته اند تاکنون افراد زیادی را به اهدافشان برسانند. تصاویر قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی که توسط دکتر امید ابراهیمی انجام شده:

نمونه عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی انجام شده توسط بهترین جراح بینی گوشتی در تهران دکتر امید ابراهیمی:

 

بهترین جراح بینیبهترین جراح بینی در تهران، جراحی بینی گوشتی، دکتر امید ابراهیمیبهترین جراح بینی گوشتی، دکتر امید ابراهیمی

 

معرفی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

همانطور که می دانید یک دکتر بینی خوب در تهران کسی است که بتواند ساختار و ظاهر بینی مراجعه کننده خود را به گونه ای تغییر دهد که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری ، به هیچ نوع عارضه جانبی مانند مشکلات تنفسی و ساختاری دچار نشود. این به این معنی است که یک پزشک وظیفه شناس ابتدا سلامت بیمار خود را در اولویت کار های خود قرار می دهد و در صورتی که بینی او نیاز به انجام عمل جراحی نداشته باشد این مسئله را صادقانه به بیمار خود بگوید.

از آنجایی که بینی های استخوانی دارای استخوانی محکم و کافی هستند ، شرایط برای عمل رینوپلاستی وجود دارد مگر این که فرد از سن مناسبی برخوردار نباشد یا به بیماری های مختلفی دچار باشد که در چنین مواردی پزشک پروسه درمان را تنها برای مدت زمان معینی به تعویق می اندازد. با وجود اینکه دماغ های استخوانی قابلیت تغییر فرم به شکل فانتزی ، نیمه فانتزی و طبیعی دارند اما هیچ گاه نباید تبحر بهترین جراح بینی استخوانی را دست کم گرفت. چرا که در صورت مراجعه به یک پزشک بی تجربه ممکن است مقدار بسیار زیادی از استخوان در حین عمل جراحی از دست برود که ترمیم آن کمی سخت و دشوار می باشد.

صاف کردن قوز بینی فرم بینی را زیباتر میکند و ظاهر بهتری به سیمای فرد میدهد. از مشکلات اصلی بینی‌های استخوانی ضخامت بسیار نازک پوستشان است که کوچکترین پستی و بلندی و کمی و کاستی را نشان میدهد. دکتر دماغ  باید بسیار تیزبین و حتی با توجه به تجربه کاری پیشگو باشد که احتمال ایجاد نقص در بخشهای مختلف بینی را رفع کند. پس شما زمانی که متوجه نوع بینی خود می شوید باید دکتر بینی ای را برای درمان خود انتخاب کنید که در زمینه عمل این نوع بینی ها تخصص کافی داشته باشد. یک پزشک متبحر در این حوزه می تواند قوز روی پل بینی را به طور کامل برطرف کند ، پهنای بینی را کاهش دهد و قوس زیبایی را برای بینی به وجود اورد.  دکتر امید ابراهیمی، بهترین جراح بینی استخوانی  با سابقه بیش از یک دهه جراحی ، از بهترین جراحان حاذق و برتر کشور میباشند.

نمونه عکس قبل و بعد عمل بینی استخوانی انجام شده توسط دکتر امید ابراهیمی:

 

بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی دکتر امید ابراهیمی، جراحی بینی استخوانی

 

بهترین جراح بینی زنانه در شمال تهران

همانطور که می دانید نیمی از آمار متقاضیان جراحی زیبایی بینی را خانم ها تشکیل می دهند. از همین رو مهم است تا این افراد جراحی مجرب ، متبحر و کار آزموده را برای عمل زیبایی بینی خود انتخاب کنند تا بهترین و باکیفیت ترین و زیبا ترین نتایج را به دست آورند. اما بهترین دکتر بینی زنانه چه ویژگی دارد و چگونه باید او را انتخاب کرد؟ لازم است اعلام کنیم که بهترین جراح بینی برای بینی خانم ها کسی است که با فرم بینی زنانه آشنایی کامل داشته باشد تا بر اساس آن و در نظر گرفتن علم زیبایی شناسی بهترین نتایج را ایجاد کند. بینی ایده آل زنانه معمولا کمی کوچک می باشد و بر روی پل بینی یک قوس کوچکی وجود دارد ومقداری سربالااست. بینی های زنان باید به فرمی عمل شود که تاحدممکن ظرافت چهره زنان را حفظ کند. جراحی می تواند چنین بینی را بوجودآورو که در طول فعالیت پزشکی خود عمل های زیبایی بسیاری بر روی بینی خانم ها انجام داده است. وی به دلیل سابقه کاری که دارد می تواند بر اساس فرم بینی ، چشم ها و گونه ها بینی زیبا و جذاب خلق کند. یافتن و انتخاب بهترین جراح بینی تهران سخت و دشوار نمی باشد چرا که تنها نیاز است نمونه کار های عمل زیبایی بینی زنانه پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنید و به خوبی ان را بررسی کنید. برخی از افراد در این زمینه فکر می کنند که تنها جراحان خانم قادر به خلق بینی خوش فرم و زیبا برای خانم ها هستند اما باید بگویم هیچ تفاوتی در این زمینه وجود ندارد و چه دکتر بینی خانم و چه آقا در صورتی که کیفیت عمل های جراحی و تجربه آن ها بالا باشد گزینه ای مناسب برای انتخاب و سپردن جراحی به آن ها هستند. چرا که کیفیت و میزان تجربه و مهارت پزشک از جنسیت او مهم تر است.

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

همانطور که در مقاله مربوط به جراحی بینی فانتزی گفته شد ، این نوع عمل جراحی بسیار سخت و حساس می باشد و برای تمامی بینی ها مناسب نمی باشد. از طرفی نیز اگر این مدل برای برخی از بینی ها مانند دماغ های استخوانی مناسب باشد نیاز است تا با دقت و مهارت بسیار بالایی انجام شود تا مشکلات عدیده ای را برای بیمار به وجود نیاورد. یک جراح بینی فانتزی متبحر ، مجرب و کارآزموده پس از معاینه بیمار به خوبی تشخیص می دهد که آیا این فرم برای چهره او مناسب است یا خیر؟ چه مقدار باید بر روی بینی قوس ایجاد کند یا اینکه به چه میزان از پهنای بینی کم کند تا فرم فانتزی زیبا و جذابی برای بینی خلق شود. با سپردن عمل جراحی به دست بهترین جراح بینی کاردان و مجرب می توانید نتیجه بخش بودن عمل رینوپلاستی را تضمین کنید. به یاد داشته باشید که بینی های فانتزی پیچیدگی زیادی دارند و اگر جراح به درستی غضروف بینی را تقویت نکند ممکن است بعد از گذشت مدت زمان اندکی بینی دچار افتادگی شود.

 

اصلاح کجی بینی توسط دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در تهران، جراحی بینی کج توسط دکتر امید ابراهیمی

 

قیمت جراحی بینی توسط دکتر امید ابراهیمی

برای بیشتر افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند این سوال پیش می آید که قیمت جراحی دماغ چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، نمی توان این هزینه را به صورت دقیق بیان کرد زیرا هزینه عمل های بینی پس از معاینات توسط دکتر زیبایی بینی  مشخص می گردد و به فاکتور های بسیاری وابسته است.

زمانی که بهترین جراح بینی را انتخاب کردید، نوبت به بررسی هزینه جراحی می‌ رسد. جراحی به فرم طبیعی قیمت متفاوتی داشته و بستگی به دستمزدی دارد که جراح زیبایی بینی همراه با تیم خود دریافت می‌کند. هزینه بیمارستان، داروها و آزمایشاتی که انجام می‌دهید نیز در هزینه رینوپلاستی تعیین‌ کننده است. برای اطلاع دقیق از هزینه جراحی دکتر ابراهیمی می‌توانید از همان ابتدا هزینه را از ایشان جویا شوید.

اگر شما عزیزان قصد انجام عمل زیبایی بینی را دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی ایران است. دکتر ابراهیمی دکتر بینی و گوش و حلق و بینی می باشد و  کارنامه درخشانی در انجام جراحی های زیبایی بینی دارند.
شما می توانید برای مشاهده نمونه کار های دکتر ابراهیمی به قسمت گالری تصاویر و ویدیو سایت و اینستاگرام ایشان مراجعه کنید و همچنین برای داشتن یک جلسه مشاوره با آقای دکتر با شماره هایی که در سایت وجود دارند تماس و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

بهترین جراح بینی، جراحی بینی طبیعی ترمیمی توسط بهترین جراح ترمیمی بینی در تهران، دکتر امید ابراهیمی

 

بهترین جراح ترمیمی بینی تهران

همانطور که می دانید بینی که برای بار اول جراحی می شود ، مقدار کمی از غضروف و استخوان را از دست می دهد تا به فرم جذاب و زیبا تبدیل شود. اما گاها ممکن است فرد در انتخاب پزشک خود کوتاهی کند و از سر ذوق و شوق به اولین پزشکی که در این زمینه پیدا کرد و هزینه کمی را دریافت کرد مراجعه کند و در آخر بینی نامتعارف و زشت را به دست آورد. در چنین مواقعی فرد باید در انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی خود دقت کافی داشته باشد تا مجددا هزینه و زمانی که صرف می کند از بین نرود. انتخاب یک دکتر بینی متبحر در زمینه جراحی ترمیمی از اهمیت والایی برخوردار است چرا که تغییرات باید قادر باشد تغییرات را به درستی و به بهترین نحو ممکن اعمال کند. به یاد داشته باشید جراحی ترمیمی بینی به دلیل دستکاری شدن استخوان و پوست بینی کمی سخت تر و پیچیده تر از جراحی اولیه می باشد و اگر پزشک قادر به رفع مشکلات نباشد ، جراحی ترمیمی آن سخت تر بوده و احتمال اینکه پس از عمل نتیجه رینوپلاستی مطلوب نباشد بسیار زیاد است. پس اگر می خواهید به نتایجی ایده آل و بدون خطر دست پیدا کنید ، در انتخاب های خود دقت کافی داشته باشید.

دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی ترمیمی تهران می باشد و توانسته با استفاده از اصول نوین نوین جراحی زیبایی اشکالات ظاهری و عملکردی بینی را به خوبی برطرف کند و بالاترین درصد رضایتمندی بیماران را بعد از آن (راینوپلاستی) داشته باشد.

جراحی بینی با تیغه کوتاه با استفاده از غضروف دنده توسط دکتر امید ابراهیمی

 

مراقبت های بعد از جراحی از نظر بهترین جراح بینی

به خاطر داشته باشید تا زمانی که گچ روی بینی است از آب‌ زدن صورت خودداری کنید. در این مواقع صورت‌تان را با دستمال مرطوب تمیز نمایید. فراموش نکنید که تا دو ماه بعد از جراحی ، از انجام ورزش‌ های سنگین خودداری کنید. این موارد را در نظر داشته باشید:

  • لباس راحت بپوشید تا درآوردن و تن‌کردن آن سخت نباشد.
  • از مسواک نرم استفاده کنید.
  • در مکان‌های پرازدحام قرار نگیرید.
  • حسابی استراحت کنید.
  • طبق گفته های بهترین جراح بینی تهران ، هنگام خواب به صورت طاق باز بخوابید و چند بالش را زیر سرتان قرار دهید تا سر بالا تر از سطح بدن قرار گیرد.
  • غذاهای آبکی میل کنید. غذای شور و پر ادویه را از وعده‌های خود حذف کنید.
  • در رژیم غذایی خود از میوه و سبزیجات تازه، ماهی و میگو استفاده کنید.
  • در صورت داشتن تورم، تا سه روز ابتدایی از کمپرس سرد با یخ و سه روز بعدی از کمپرس گرم استفاده کنید.
  • به طور شدید عطسه یا سرفه نکنید. عطسه را با دهان باز انجام دهید که کمترین فشار به بینی وارد شود.

 

 

مراقبت های قبل از رینوپلاستی

  • درصورتی که داروی خاصی مصرف می کنید حتما آن را به جراح بینی خود اطلاع دهید بعضی داروها مانند آسپرین باعث افزایش خونریزی حین عمل و افزایش کبودی بعد از عمل می شوند.
  • مصرف قرص راکوتان باید حداقل 3 ماه قبل عمل قطع شود.
  • شب قبل از عمل استحمام کنید.
  • اصلاح ریش و سبیل در آقایان لازم است.
  • خانمها نباید هیچ آرایشی به صورت داشته باشند. و حداقل یکی از ناخنهای انگشتان دست چپ بدون لاک باشد.
  • شب قبل عمل شام سبک میل کنید.
  • طبق گفته های بهترین جراح بینی تهران درصورتی که اضطراب دارید میتوانید از سه روز قبل از جراحی داروی آرام بخش مانند اکسازپام، شبی یک قرص مصرف کنید.
  • لازم است قبل از عمل ناشتا باشید. مصرف غذای جامد 8 ساعت و مصرف آب 3 ساعت قبل از عمل باید متوقف شود در غیر این صورت با خطر برگشت محتویات معده به ریه و بروز پنومونی روبرو خواهید شد.
  • آزمایش خون، دفترچه بیمه و کارت ملی به همراه داشته باشید.
  • برای افراد زیر 18 سال حضور پدر یا ولی قانونی برای اجازه عمل ضروری است. در غیر این صورت پذیرش انجام نخواهد شد.
  • قبل از انجام پروسه توسط دستیار دکتر امید ابراهیمی با شما تماس گرفته شده و زمان و مکان جراحی و مدت زمان ناشتایی توضیح داده خواهد شد.
  • لطفا با احتساب ترافیک تهران حتما طوری برنامه ریزی کنید که به موقع در مرکز جراحی اطلاع داده شده حضور پیدا کنید.

نمونه عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی انجام شده توسط بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

 

بهترین جراح بینی، عمل بینی گوشتی توسط دکتر امید ابراهیمیبهترین جراح بینی در تهران، جراحی بینی گوشتی توسط دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی

مواردی که بهترین دکتر بینی توصیه می کند تا افراد آن را رعایت کنند:

  • در موقع دراز کشیدن سعی کنید طاق باز بخوابید و سر را بالاتر از بدن نگهدارید.
  • به مدت 12 ساعت پس از رینوپلاستی از کمپرس یخ برروی گونه ها و اطراف چشم ها استفاده کنید.
  • از غذاهای تند و پر ادویه تا یک هفته  استفاده نکنید.
  • بعد از راینوپلاستی به مدت 12 ساعت از خوردن غذاهایی که سفت هستند و نیاز به جویدن دارند خودداری کنید
  • ترشحات خونابه ای به مدت 3 یا 4 روز امری طبیعی میباشد و نگران کننده نیست. پانسمان زیر بینی را عوض کنید.
  • از الکل استفاده نکنید چونکه باعث گشاد شدن رگها میشود و احتمال خونریزی را افزایش میدهد.
  • دکتر ابراهیمی بهترین جراح بینی تهران توصیه می کنند که حتما با دهانی باز عطسه کنید.
  • تا چهار هفته بعد از عمل کردن دماغ  از عینک استفاده نکنید.
  • بعد از هفته سوم میتوانید ورزش کنید ولی مراقب باشید که به بینی شما ضربه نخورد.
  • از فین کردن و تخلیه بینی با شدت خودداری کنید.
  • بعد از عمل دماغ از قهقهه و حرکات شدید ماهیچه های صورت خودداری کنید.
  • به مدت یک ماه به استخر نروید و شنا نکنید.
  • از مسواک نرم استفاده کنید و به نرمی مسواک بزنید.
  • ورم و کبودی بعد از جراحی دماغ بعد از 2 تا 3 هفته برطرف میشود، پس نگران نباشید.

نمونه عکس قبل و بعد عمل بینی طبیعی انجام شده توسط دکتر امید ابراهیمی

 

بهترین جراح بینی در تهران - دکتر ابراهیمی

 

روش های مورد استفاده بهترین جراح بینی تهران برای انجام پروسیجر !!

یکی از پرسش هایی که معمولا در جلسات مشاوره از جراح رینوپلاستی پرسیده می شود روش عمل دماغ می باشد. جراحی های بینیبه طور کلی با دو روش باز و بسته انجام می شود. این مسئله که یک جراح دماغ  کدامیک از روش های جراحی را برمی گزیند بر اساس سلیقه خویش و با توجه به شرایط و نوع بینی متقاضی عمل دماغ خواهد بود. مطابق نظرسنجی های صورت گرفته ، می توان اذعان داشت که جراحی به روش باز به دلیل اشراف بیشتر دکتر بینی به ساختار بینی در این روش ، گزینه اول اکثر جراحان می باشد.

 روش باز

در این روش برش ظریفی در بخش کلوملا ؛ یعنی ناحیه میانی دو حفره بینی ایجاد می شود.دلیل ایجاد این برش بدین سبب است که طی انجام جراحی به روش باز باید پوست بینی از روی اسکلت زیرین خود بلند شود تا بهترین جراح بینی قادر به اعمال اصلاحات لازم بر روی بینی گردد. در تکنیک باز ، ساختار بینی در معرض دید مستقیم دکتر بینی می باشد.از این رو تسلط دکتر بینی در این روش بیشتر از  بسته بوده و قدرت مانور دکتر زیبایی بینی نیز افزایش می یابد. بنابراین امکان انجام جراحی های پیچیده بینی چون بینی گوشتی ، جراحی ترمیمی بینی ، برطرف نمودن غیر قرینگی های نوک بینی ، رفع بد فرمی های بینی که ناشی از اصابت ضربه می باشند و غیره در جراحی باز امکان پذیرتر است. در تکنیک باز ، محل بخیه ها به مرور زمان مرتفع می گردد و آثار آن باقی نمی ماند ، بنابراین جای نگرانی نمی باشد.

روش بسته

در تکنیک بسته همه برش ها ، تغییرات و اصلاحات در داخل بینی انجام می پذیرد و هیچ نوع برشی در ناحیه خارجی بینی و بر روی پوست بینی ایجاد نمی شود. از آنجا که دید بهترین جراح بینی در روش بسته محدود است ، در روش بسته امکان انجام جراحی های بینی پیچیده وجود ندارد.

 

بهترین جراح بینی

 

آیا در زمان انتخاب بهترین جراح بینی فضای مجازی را در نظر بگیریم یا خیر؟

ممکن است به دلیل وجود کاربر های ناشناس و امکان اینکه افراد با نام های کاربری متفاوت می توانند در فضای مجازی فعالیت کنند ، کمی دیدتان نسبت به فضای مجازی خراب شده باشد و نتوانید به درستی از آن استفاده کنید. در این خصوص باید بگویم که شما در زمان انتخاب جراح رینوپلاستی خود به هیچ عنوان نباید تنها بر یک اساس و با استفاده از یک پلتفرم او را انتخاب کنید ، چرا که اکثر پزشکان سعی می کنند تا نمونه کار های خوب خود را در معرض دید مراجعه کنندگان و متقاضیان قرار دهند. از همین رو بهتر است در کنار این موارد از مراجعه کنندگانی که به صورت حضوری به پزشک مراجعه می کنند نیز کمک بگیرید. بیمارانی که در گذشته نزد بهترین جراح بینی انتخابی شما عمل بینی انجام داده اند می توانند گزینه ای مناسب برای راهنمایی شما باشند ، زیرا آن ها نمونه ای واقعی از تبحر ، تجربه و تخصص و هنر دکتر بینی انتخابی شما می باشند.

اما در کنار این موارد باید این خصوصیت را نیز در نظر گرفت که با استفاده از فضای مجازی می توانید بدون مراجعه حضوری به پزشک و طی کردن مسافت های طولانی هم در هزینه ها و هم زمان خود صرفه جویی کنید. چرا که فضای مجازی محدودیت جغرافیایی خاصی ندارد و شما می توانید از هر کجا که هستید نمونه کار های دکتر بینی خود را مشاهده و بررسی کنید. پس هیچ گاه نمی توان قدرت فضای مجازی را دست کم گرفت و آن را به طور کامل از زندگی خود حذف کرد. چرا که لازمه زندگی پیشرفته استفاده از تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فیلم رینوپلاستی فانتزی توسط بهترین جراح بینی تهران

تاثیر الکل و سیگار بر نتیجه رینوپلاستی

دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی تهران در رابطه با این موضوع چنین می فرمایند که ، مصرف سیگار و قلیان علاوه بر این که باعث تورم بیشتر بعد از عمل جراحی دماغ و ایجاد تاخیر چند ماهه در پروسه درمان می شود. اسکار و جای برش های عمل جراحی دماغ، در افرادی که سیگار و قلیان استعمال می کنند بسیار  بیشتر است به طوری که اگر یک شخص معمولی ، کسی که از سیگار و قلیان استفاده نمی کند، بعد از گذشت شش ماه مورد معاینه قرار داده شود.

جای اسکار و برش را تقریبا نمی توان مشاهده کرد اما اگر این معاینه بعد از گذشت شش ماه  بر روی شخصی که از سیگار و یا قلیان استفاده می کند، انجام بشود، خیلی راحت جای برش ها مخصوصا دو طرف بینی یا وسط آن دی دید است و خیلی راحت دیده می شود همچنین در افراد سیگاری و یا قلیانی احتمال عفونت بعد از راینوپلاستی خیلی بیشتر از افراد عادی است.

بنابراین بهترین جراح بینی تهران به این  گونه افراد پیشنهاد می دهد به هیچ عنوان 2هفته قبل از عمل دماغ و همچنین شش ماه بعد از عمل جراحی دماغ (تا زمانی که بینی ورم دارد) از سیگار و قلیان استفاده نکنند و بعد از گذشت این مدت حتی الامکان مصرف آن را کاهش دهند.

 

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟ جراحی بینی گوشتی توسط دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینیبهترین جراح بینی

 

الکل و مشروبات الکلی از دیگر مواردی ست که  مصرف آن قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی بینی باید متوقف شود چراکه باعث اثرات منفی بسیاری دارد. مخصوصا در هفته ها و ماه های اولیه بعد از رینوپلاستی که میزان جذب مواد غذایی در بدن افزایش می یابد و ممکن است باعث ایجاد مسمومیت بشود، ممکن است فرد قبل از عمل جراحی رینوپلاستی  مصرف الکل داشته و مشکلی هم برایش پیش نیامده باشد.

اما مصرف آن بعد از عمل دماغ و خصوصا در هفته های اولیه بسیار خطرناک است و باید از آن اجتناب کند، ضمن این که مصرف آن مانع جذب ویتامین ها می شود و همچنین با داروهایی که بعد از عمل کردن دماغ باید مصرف کند ایجاد تداخل و اختلال می کند.

کشیدن سیگار، قلیان و مصرف الکل مشکلات بسیار زیادی را برای عمل زیبایی بینی و رسیدن به نتیجه نهایی آن به وجود می آورد. بسیاری از بیماران که برای عمل دماغ به بهترین جراح بینی در تهران یا شهر محل زندگی خود مراجعه می کنند، اعتیاد به مصرف سیگار و قلیان دارند و دکتر بینی توصیه می کند که حد اقل دو هفته قبل از عمل جراحی کردن دماغ از مصرف هر گونه دخانیات پرهیز کنند.

هم چنین شش ماه بعد از عمل جراحی زیبایی بینی از سیگار و قلیان استفاده نکنند و همچنین بعد از گذشت شش ماه آن را ترک کرده و یا حتی المکان مصرف دخانیات را تا حد ممکن کاهش دهند.مصرف سیگار و قلیان علاوه بر این که باعث تورم بیشتر بعد از عمل جراحی دماغ و ایجاد تاخیر چند ماهه در پروسه درمان می شود، اسکار و جای برش ها ، در افرادی که سیگار و قلیان استعمال می کنند بسیار  بیشتر است به طوری که اگر یک شخص معمولی ، کسی که از سیگار و قلیان استفاده نمی کند، بعد از گذشت شش ماه از پروسه درمان توسط بهترین جراح بینی مورد معاینه قرار داده می شود.

 

بهترین جراح بینی

 

دوام نتیجه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی تهران

یکی از نگرانی های بیمارانی که قصد جراحی زیبایی بینی را دارند این هستش که دوام نتیجه جراحی دماغ چقدر است؟ آیا این امکان وجود دارد که بعد از جراحی کردن دماغ ، بینی شان به حالت قبل باز گردد؟ طبق گفته های بهترین جراح بینی تهران ، این سوال و نگرانی بیشتر در افرادی که بینی های به اصطلاح گوشتی دارند رایج است.

بخش مهمی از نتیجه نهایی بینی به مراقبت های بعد از عمل جراحی کردن بینی مربوط می شود؛ بیماران باید توصیه های دکتر بینی در این زمینه را جدی گرفته و به آن توجه کنند. در بسیاری از موارد عمل رینوپلاستی با موفقیت صورت گرفته است اما بیمار در مراقبت های بعد از عمل جراحی زیبایی دماغ  دقت لازم را نداشته و بینی دچار بد شکلی شده است. این بد شکلی ها به دلایل مختلفی می تواند راحت اتفاق بیافتد!

مثل خوابیدن به شکم (دمر) که بر اثر فشار روی بینی امکان کجی بینی را فراهم می کند یا فین کردن شدید که امکان پاره شدن بخیه ها، خونریزی و ایجاد انحراف می شود، مسائلی مثل ورزش کردن زودتر از زمان تعیین شده و مسائلی از این دسته که بیماران باید در این زمینه نهایت دقت و مراقبت را انجام بدهند تا شکل بینی آن ها به صورت مادام العمر زیبا باقی بماند. به طور کلی اگر بهترین دکتر جراح بینی تهران یا شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید و به گفته های او عمل کنید ، به هیچ مشکلی دچار نخواهید شد.

 

بهترین جراح بینی

 

نکته

هر چند که عمل های بینی دوامی دائمی دارند. اما با گذر زمان و بالا رفتن سن افراد، بینی رفته رفته دوام و استواری خود را از دست می دهد و به مرور زمان شل شده و دچار افتادگی می شود. البته این تغییرات بسیار جزئی و کوچک هستند و معمولا جراحان در هنگام طراحی با در نظر گرفتن تمام این جوانب، طراحی و عمل جراحی را طوری انجام می دهند که با بالا رفتن سن نیز زیبا و متناسب باشد. باید به یاد داشت که قبل از هر چیز، مهم ترین مرحله عمل جراحی ؛ انتخاب بهترین جراح بینی تهران است. بنابراین شخص باید در انتخاب دکتر بینی رینوپلاستی خود، نهایت دقت و وسواس را به خرج دهد و شناخت کافی از دکتر زیبایی بینی خود به دست بیاورد.

جمع بندی

در صورتی که قصد انجام عمل های بینی را دارید، به دلیل حساسیت بالایی که این عمل دارد؛ باید نهایت دقت را در انتخاب دکتر دماغ در نظر داشته باشید. انتخاب بهترین جراح بینی تهران کمک می‌ کند تا در کنار مراقبت‌ های قبل و بعد از عمل، یک عمل خوب و حرفه‌ای را تجربه کنید. دکتر ابراهیمی به عنوان بهترین دکتر جراحی زیبایی بینی در تهران، با آگاهی، تخصص، و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، به شما کمک می‌کند تا زیباترین بینی را داشته باشید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر امید ابراهیمی

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات