جراحی بینی نیمه فانتزی

امروزه انجام جراحی بینی نیمه فانتزی ، یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی به حساب می آید. در این نوع عمل بینی ، بینی متناسب با سایر اجزای صورت کوچک شده و قوس کوچکی به روی نوک یا پروجکشن بینی ایجاد خواهد شد. بیمارانی که علاقمند به بینی های طبیعی و صاف نیستند و در عین حال شدت قوس بینی فانتزی را هم دوست ندارند ، یکی از مناسب ترین کاندیدای عمل بینی نیمه عروسکی می باشند. در واقع در بینی نیمه فانتزی ، زاویه نوک بینی تا لب بالا حدود 95 الی 100 درجه است. چنانچه قصد دارید عمل زیبایی بینی فانتزی را در تهران و با بالاترین کیفیت انجام دهید ، توصیه می کنیم این مقاله از سایت دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی تهران را از دست ندهید.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی، جراحی بینی نیمه فانتزی

 

بسیاری از افراد می پرسند ؛ بین جراحی بینی طبیعی و نیمه فانتزی کدام بهتر است ؟ در پاسخ به این پرسش باید ذکر شود ، تنها تفاوت این مدل ها ، در فرم ظاهری بینی که می باشد که به نظر و سلیقه متقاضیان ، بستگی دارد. ما به شما عزیزان توصیه می کنیم ؛ در رابطه با انجام جراحی بینی نیمه فانتزی یا طبیعی ، با پزشک معالج خود نیز مشورت نمایید ؛ ایشان با توجه به نوع بینی و چهره شما ، بهترین مدل را به شما پیشنهاد می دهند.

لازم به ذکر است معمولا عمل بینی نیمه فانتزی را به روی دماغ های استخوانی انجام می دهند ؛ اما در صورت صلاحدید بهترین جراح بینی در تهران و بررسی میزان و شدت گوشتی بودن دماغ ، می توان دماغ های گوشتی را هم به صورت نیمه فانتزی عمل نمود.

جراحی بینی نیمه فانتزی چه شکلیه ؟

در حال حاضر ، عمل زیبایی بینی به صورت نیمه فانتزی در میان مردم به خصوص بانوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد اصرار به انجام آن دارند ؛ اما آن ها در ابتدا باید بدانند که آیا عمل بینی نیمه فانتزی برای شان مناسب است یا خیر ؟ بینی در مدل های نیمه فانتزی ؛ کوچک ، سربالا و دارای قوس می باشد ؛ از این رو گفته می شود ، بهترین کاندیدای آن افرادی هستند که دارای صورتی کوچک و ظریف هستند ؛ همچنین گفته می شود ، کسانی که بینی آن ها غضروفی و دارای پوست نازک باشد ، نتایج بهتری دریافت خواهند کرد.

تفاوت بینی عروسکی و نیمه عروسکی چیست ؟

بینی های نیمه فانتزی در بین بینی های طبیعی و فانتزی قرار می گیرند ؛ زیرا در این مدل از بینی ها نیز همچون بینی های فانتزی ، قوس و سربالایی نوک بینی وجود دارد ؛ اما میزان آن کمتر بوده و فرم بینی ، طبیعی تر به نظر می رسد.

تفاوت بینی طبیعی و نیمه عروسکی چیست ؟

در بینی های طبیعی ، دیگر خبر از قوس و سربالایی نوک بینی نمی باشد ؛ بلکه در این مدل ، فرم طبیعی بینی حفظ شده و تنها ایرادات بینی در حین جراحی ، بر طرف خواهد شد.

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران

به طور کلی هزینه عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی پس از معاینه توسط جراح رینوپلاستی مشخص خواهد شد. در حقیقت بعد از بررسی میزان ایرادات بینی ، دکتر بینی دستمزد خود را اعلام کرده و هزینه نهایی معین می شود. لازم به ذکر است عمل بینی نیمه فانتزی از عمل های زیبایی محسوب می شود و به همین دلیل بیمه بابت آن هزینه ای پرداخت نمی کند. اما اگر بینی بیمار علاوه بر مشکلات ظاهری ، دارای پولیپ یا انحراف هم باشد ، می تواند هزینه بخش درمانی آن را از بیمه خود دریافت کند.

انتخاب بهترین دکتر زیبایی بینی در تهران

برای انجام عمل جراحی بینی نیمه فانتزی ، حتما جراح بینی خوب و باتجربه ای انتخاب کنید. هرچه مهارت جراح دماغ بیشتر باشد ، نتیجه عمل زیبایی بینی نیمه فانتزی نیز بهتر و ظریف تر خواهد شد. در واقع عمل دماغ نیمه فانتزی نیازمند دقت بسیار بالایی بوده و چنانچه قوس بیش از حد به روی بینی ایجاد شود ، بینی از حالت نیمه فانتزی خارج شده و به شکل فانتزی در می آید.​ دکتر امید ابراهیمی یکی از بهترین جراحان حاذق در تهران می‌ باشند که مهارت و تجربه زیادی در جراحی زیبایی بینی دارند. با مشاوره و انجام عمل زیبایی بینی  با دکتر امید ابراهیمی سلامت و زیبایی خود را تضمین کنید.

 

 

عوارض عمل بینی نیمه فانتزی

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که در این زمینه مطرح است عوارض جراحی زیبایی بینی به فرم نیمه فانتزی می باشد. در کل باید بگویم عمل بینی نیمه فانتزی در صورتی که توسط یک جراح بینی مجرب ، متخصص و متبحر انجام شود و همچنین فرد پس از انجام عمل جراحی به خوبی به نکات مراقبتی که جراح رینوپلاستی به او می گوید عمل کند ، عوارض چندانی برای بیمار به وجود نخواهد آمد. اما چنانچه این فرایند توسط یک جراح بینی نیمه فانتزی بدون تبحر ، کم تجربه و نا کار امد انجام شود ، ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که جان متقاضی به خطر بیافتد یا اینکه به عمل بینی ترمیمی نیاز پیدا کند. از جمله عوارضی که ممکن است به دلیل ناکارآمد بودن پزشک رخ دهد عبارت اند از نامتقارن بودن سوراخ های بینی ، صدمه دیدن و سوراخ شدن سپتوم یا همان تیغه میانی بینی ، هماتوم و بی حسی پوست.

مراقبت های ذکر شده در مقاله جراحی بینی برای عمل بینی نیمه فانتزی نیز کارایی داشته و با انجام تک تک آن ها می توان خونریزی ، تورم ، قرمزی و خطر عفونت را کاهش داد یا به صفر رساند. بهتر است برای اینکه طی انجام یک جراحی زیبایی به فرم ایده آل و مناسب خود برسید و هزینه گزافی را برای جراحی ترمیمی بینی پرداخت نکنید بهتر است در رعایت نکات مراقبتی کوشا باشید و جراح ماهر و مجربی را در شهر خود بیابید. دکتر امید ابراهیمی یکی از بهترین و مجرب ترین جراحان بینی می باشند که مطب شان واقع در خیابان ولیعصر تهران و خیابان ستارخان می باشد. عزیزانی که ساکن شهر تهران هستند و به دنبال یک جراح رینوپلاستی خوب و متبحر برای عمل جراحی بینی خود می گردند می توانند پس از دیدن نمونه کار های دکتر به مطب ایشان مراجعه نمایند.

 

فیلم جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران توسط دکتر ابراهیمی

 

بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی

یکی از متداول ترین سوالاتی که افراد متقاضی که در انتخاب فرم مناسب برای بینی خود دچار سردرگمی شده اند و این موضوع باعث ترس آن ها از نتیجه جراحی شده است این است که بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی. این افراد در واقع می خواهند بدانند که بعد از انجام عمل عمل دماغ آن ها به فرم طبیعی برای چهره آن ها مناسب است یا نیمه فانتزی؟

نوع بینی بعد از انجام عمل جراحی تا حد بسیار زیادی به حالت ها و قابلیت بینی پیش از انجام جراحی بستگی دارد. پزشکان ما امروزه با دقت بسیار زیادی دست به انجام عمل جراحی بینی نیمه فانتزی یا سایر فرم های بینی می زنند و تمامی موارد و نکات مهم را از قبل به بیمار گوشزد می کنند. آناتومی کلی صورت فرد و نوع بینی گوشتی یا استخوانی بودن آن در نحوه انجام جراحی و همچنین زیبایی نتیجه کسب شده بسیار موثر و مهم است. اگر بینی شما قابلیت عمل به صورت نیمه فانتزی را داشته باشد و مشخصات چهره شما سازگار با فرم نیمه عروسکی باشد ، پزشک جراح بینی نیمه فانتزی شما حتما این موضوع را به شما خواهد گفت. بنابراین بین مدل های بینی خوب یا بد وجود ندارد و در اصل باید دید تا بینی شما با توجه به سایر اجزای چهره تان مناسب برای چه فرمی است.

لازم به ذکر است که جراحی بینی نیمه فانتزی و فانتزی برای آن دسته از افراد مناسب است که تمایل دارند قوس زیبا و جذابی بر روی بینی شان به وجود آید. چرا که در فرم نیمه فانتزی میزان قوس ایجاد شده بر روی بینی بسیار کم بوده و در فرم فانتزی این قوس کمی بیشتر بوده و تا حدودی باعث می شود تا سوراخ های بینی نمایان شوند.

توصیه می شود انتخاب مناسب ترین فرم برای بینی تان را بر عهده بهترین جراح بینی تهران بگذارید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری