روش های عمل بینی

روش های عمل بینی

روش های عمل بینی شامل دو روش عمل بینی باز و عمل بینی بسته است. تفاوت اصلی عمل زیبایی بینی باز و بسته در برشی است که برای اعمال تغییرات داخل یا خارج بینی ایجاد می شود.

قابل ذکر است که هر دو روش جراحی بینی به روش باز و بسته ، روش های علمی و صحیح هستند و روش های عمل بینی توسط جراح بینی بر اساس انواع مدل بینی و نوع ساختار و ایراد آن و انتظار فرد از عمل زیبایی بینی انتخاب می شود.

عمل بینی به روش بسته

برشی که در این تکنیک از روش های عمل بینی زده می شود، داخل سوراخ های بینی است و پوست بوسیله ابزار مخصوص از بافت و استخوان بینی جدا می گردد.

جراحی بینی به روش بسته اولویت دوم جراحان بینی می باشد چون دسترسی جراح بینی حین عمل زیبایی بینی به خصوص به قسمت نوک بینی محدود می باشد.

جراحی بینی بسته مناسب افرادی است که بینی شان ایرادات چندانی ندارد و به طور کلی انتظار تغییرات چشمگیری بعد از جراحی بینی را ندارند.

روش های عمل بینی

عمل بینی به روش باز

برشی که در جراحی بینی بسته زده می شود برشی کوچک روی کلوملا است.

جراحی بینی باز اولویت اغلب جراحان بینی می باشد به این دلیل که تسلط جراح بینی روی ساختمان کلی بینی بیشتر است و امکان مانور بیشتری روی ایرادات بینی را دارد.

ممکن است نیاز باشد که برای کوچک و متقارن سازی سوراخ های بینی برشی در کناره پره های بینی ایجاد شود، این برش ها ربطی به روش جراحی بینی ندارد و در صورت صلاحدید جراح بینی ایجاد می شود.

انواع عمل بینی های گوشتی با تکنیک جراحی بینی به روش باز انجام می شود.

با اینکه بعد از عمل بینی به روش باز بینی تورم بیشتری دارد و روی پوست بینی نیز برشی ایجاد خواهد شد اما اغلب جراحان بینی عمل بینی باز را اولویت اول خود در عمل زیبایی بینی می دانند.

دلیل این است که جراح بینی ترجیح می دهد روشی را برای عمل بینی انتخاب کند که عمل بینی را با احاطه کامل روی ساختمان بینی انجام دهد و میزان خطا را به حداقل ممکن خود برساند.

هزینه عمل بینی

به طور کلی هزینه جراحی بینی به روش بسته یا باز با توجه به فاکتورهایی از قبیل میزان ایراد و ساختار بینی ، تخصص جراح بینی ، هزینه کلینیک و اتاق عمل تعیین می شود و بعد از اولین جلسه مشاوره حضوری به فرد اعلام خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با انواع جراحی بینی به صفحات زیر مراجعه فرمایید:

  دکتر امید ابراهیمی – بورد تخصصی گوش و حلق و بینی

جراحی زیبایی بینی و صورت

عمل بینی – عمل جراحی بینی

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری